Tipy pro copywriting

Ať chcete nebo ne, copywriting je k vytvoření prosperujícího e-shopu velmi důležitý. Přemýšlejte o tom. Copywritingem vlastně udáváte směr, jakým vaši zákazníci budou vaši firmu vnímat. Správně volenými slovy a slovními obraty můžete běžného pozorovatele přeměnit na zákazníka. Stejně tak bude váš web díky copywritingu vidět ve vyhledávačích. Pokusíme se vám tedy dát pár tipů, jak při sepisování textů a copywritingu obecně postupovat.

SEO copywriting pro eshopy a weby

Pro e-shopy a weby je SEO naprosto klíčové. Bez řádné optimalizace nebudete nikdy vidět. Prvním krokem je důkladná analýza klíčových slov, o tom ale někdy příště. Pokud tedy analýzu máte hotovu je na řadě správné zasazení klíčových slov do textu. Z vlastní zkušenosti doporučuji použít 3 – 5 klíčových slov na stránku. Zahlcení klíčovými slovy už dávno není tou správnou cestou a rozhodně nechceme dosáhnout penalizace. Zároveň je třeba aby klíčová slova dávala ve větách skutečně smysl. A to protože, že čtivost a přehlednost je v textu zásadní.

Krátké věty

Ano, psaní krátkých výstižných vět se doopravdy vyplatí. Jak je známo, lidé na internetu takzvaně skenují očima. Zkrátka většinou text je sjíždí a hledají záchytné body a důležité informace. V rámci toho piště také odstavce, dvojtečky, používejte tučný text, odkazy…

Pečlivá korektura

Toto se možná zdá jako naprosto logická věc. Divili byste se však, kolik lidí tuto část zanedbává. Mít na webu chyby kompletně znehodnocuje práci a na zákazníka může působit velmi nedůvěryhodně. Přečtěte si proto svůj text po sobě několikrát a pak ještě jednou. Věřte mi!