Potřebuje e-shop zpětné odkazy?

Na tuto otázku je zcela jasná odpověď – ANO! Každý web, který chce v internetovém moři uspět, musí mít celou řadu kvalitních zpětných odkazů. Bez nich to zkrátka nejde. Podívejte se na takto. E-shopů je spousta a neustále vznikají nové. Ten kdo chce prodávat, zkrátka musí do svého webu investovat čas i peníze.

Jak ale zpětné odkazy získávat? Různých způsobů je mnoho. Při budování zpětných odkazů je ale velký prostor pro kreativitu. Pojďme se podívat na několik osvědčených taktik.

Příspěvky na fórech

Osvědčený způsob, který zkrátka funguje. Zkuste si projít fóra související s vaším oborem. Nebo taková, kde víte, že se shromažďuje vaše cílová skupina. Pokud nevíte, zadejte do Googlu následující frázi: „<vaše činnost> + diskuze“. Objeví se vám celá řada výsledků. Všechny řádně projděte a hledejte dotazy, na které můžete odpovědět odkazem na vaše stránky. Pokud to bude pro diskutující skutečně nápomocné, získáte odkaz a velké plus k vaší důvěryhodnosti.

Riziko této taktiky tkví v tom, že mohou být vaše příspěvky smazány jako spam. Dejte si proto s odpověďmi práci. Ať vypadají co nejpřirozeněji!

Guestblogging

Ze spolupráce tohoto typu vznikají ty nejvíce přirozené odkazy. Co může být více než spolupráce dvou webů? Tedy pokud na vás někdo neodkáže zcela nezávisle. S nabídkou guestbloggingu se nebojte různé weby oslovit. Nemáte, co ztratit! Zajímavě zpracovaným tématem navíc můžete získat autoritativní plus ve vašem oboru. Má-li blog vysokou návštěvnost.

Nezapomeňte také samozřejmě uvést, které klíčové slovo chcete použít jako odkaz. To je velmi důležité. My jsme se ale už setkali s případy, kdy nám druhá strana blog v podstatě zapůjčila a oba stránky jsme obstarávali my. V takovém případě si všechno můžete obstarat sami.