Kde získat odkaz z článku?

Odkazy z článků jsou ty nejlepší, které můžete získat. Lepší než katalogy, lepší než diskusní fóra či ostatní snadnější formy link buildingu. Pro SEO marketing jsou pak velmi zajímavou hybnou silou. S dostatkem takových odkazů můžete vybudovat svou pozici i ve velmi konkurenčních odvětví. A ten, kdo dokáže získat nejlepší za dobrou cenu, vyhrává.

Je mnoho způsobů, jak takové odkazy získat. Nyní se podíváme na ty nejzajímavější.

Články

Buďte blogerem. Slýcháte o youtuberech, influencerech z Instagramu s tisíci followery? Ano? Tito lidé dokážou zaujmout. Google takové lidi miluje. Pokud budete blogovat o různých věcech týkajících se vašeho oboru, je možné, že i vy si publikum vybudujete.

Musíme být ovšem realisté. Jak často zákazníci čtou firemní blogy? Příliš takových případů není. Mnohem častější jsou databáze nápověd a podobně. Blogujte tedy jinde. Guest blogging je velmi zajímavá technika, která slibuje slušný zisk pro vaše potřeby marketingové optimalizace pro vyhledávače (SEO).

Placené články

Často je velmi těžké, prosadit se přes běžné public relations v magazínech a internetových novinách, v takovém případě je možné zaplatit si placené články. Ty však bývají často s odkazem s atributem no-follow. Takový odkaz pak nepomáhá vašemu webu ve vyhledávačích.

 

Co je nutné zmínit o PR?

PR neboli zviditelňování prostřednictvím zpráv a kontaktem s reportéry, můžeme získat značnou pozornost. Mnoho článků na internetu nikdo nečte, proto by se mohlo zdát, že zůstanou bez odezvy. PR však do této skupiny rozhodně nepatří, není tedy vhodné pro každého.

Pokud tedy vaše firma neposkytuje kvalitní služby, může jí větší pozornost médií spíše uškodit. Vždy je tedy nutné promyslet, jak budou lidé reagovat.