Kde v Česku nakoupit SEO články?

Nejprve bychom měli začít se základní otázkou. K čemu vlastně SEO články jsou? Rozdělit je vlastně můžeme do dvou kategorií. A to PR články a obsah na webu. Právě obsah se v současnosti tvoří zejména k účelům optimalizace pro vyhledávače. Oboje je možné nechat tvořit za příplatek. Jak na to?

PR články

Prodávat pravidelně skrz PR články je v dnešní době opravdu těžké. Možná až skoro nemožné. Právě proto mají dnes PR články zcela jiný účel. Jejich síla tkví v SEO potenciálu. Do každého textu totiž můžeme přidávat zpětné odkazy a to přesně tam kam potřebujeme. Odkazy jsou mimochodem za rok 2017 nejdůležitější metrikou algoritmu Google.

Takový PR článek doporučujeme psát v délce alespoň 1800 znaků. Odkazy pak celkem tři. Jeden do prvního odstavce, další doprostřed. Speciální místo má pak odkaz poslední, který by se měl nacházet úplně v poslední větě a měl by vézt přímo na hlavní stránku webu. Jak často PR články psát? To je dobrá otázka. V poslední době se nám vyplatilo při standardní strategii cca. 8x za měsíc.

Je dobré dobře si naplánovat, kam článek dát. Weby vybírejte podle Page Rank a také Domain Autority. Samozřejmě čím vyšší, tím lepší. Výhodou je, že většina majitelů takových webů jich má celou síť.

Obsah na webu

Stejně jako zpětné odkazy, i obsah na webu je jednou z nejdůležitějších SEO metrik. Tvořit ho můžeme například v rámci blogu. Nejlépe blogové články svůj účel splní, odkážete-li z něho na hlavní stránku webu. Jak hledat témata? Inspiraci k tématům hledejte v analýze klíčových slov a články tak i pojmenujte. U nás by bylo dobrým názvem například tvorba webových stránek Plzeň. Což je i longtail, který nikdy není na škodu.